Frequently Asked Questions

Hoe bestel ik producten via de website?
Ik ben ontevreden over een product, wat doe ik?
Wat is de levertermijn?
Kan ik het product ergens afhalen?
Kan ik producten bestellen met een extra opdruk?
Wat zijn de wasvoorschriften voor de kleding van Unigear?
Ik heb een ingewikkelde bestelling, kunt je mij helpen?

1. Hoe bestel ik producten via de website? 

Je selecteert producten en voegt ze toe aan het winkelwagentje. Wanneer je een product toevoegt aan het winkelwagentje, zie je dit automatisch. Als je een kortingscode hebt, kan je deze ook toevoegen aan het winkelwagentje. Om af te rekenen, klik op “Doorgaan naar Kassa”. Hier kies je de betaalwijze en vul je het factuur- en afleveradres in. Is het afleveradres hetzelfde als het factuuradres, kan je dit aanduiden.

Nadat alle adresgegevens ingevuld zijn, worden de verzendkosten getoond.

Medewerkers van de Universiteit Utrecht kunnen ervoor kiezen om de producten op rekening (betaling na levering) te ontvangen indien het WBS element wordt ingevuld. Het factuuradres van de Universiteit Utrecht wordt dan automatisch ingevuld. Het afleveradres moet dan nog wel apart worden ingevuld.

2. Ik ben ontevreden over een product, wat doe ik?

Neem contact op met Unigear via info@unigear.nl. Unigear behandelt je klacht en houdt je op de hoogte.

3. Wat is de levertermijn?

De beschikbaarheid van de producten is zichtbaar in de webshop. Is het bestelde product bij Unigear voorradig, dan ontvang je dit binnen de 48 uur na ontvangst van de betaling. Voor bestellingen op factuur (alleen mogelijk voor medewerkers met een afleveradres bij de Universiteit Utrecht) worden de producten verstuurd na ontvangst van de bestelling. 

4. Kan ik het product ergens afhalen?

Je bestelling in de online Utrecht University Store wordt steeds verzonden naar het opgegeven leveringsadres.

Een beperkt assortiment van onze artikelen is verkrijgbaar bij de verkooppunten Receptie Bestuursgebouw (Heidelberglaan 8), en Receptie Academiegebouw (Domplein 27). Per product wordt in de webshop vermeld of deze verkrijgbaar is bij de verkooppunten.

5. Kan ik producten bestellen met een extra opdruk?

Dit kan. Wanneer dit in combinatie is het Universiteit Utrecht logo is, stemmen we dit eerst af met de product range commissie van de Universiteit Utrecht. Voor meer informatie, neem contact op via info@unigear.nl of bel tussen 9 uur en 17 uur naar T +31 (0) (0) 30 7672131

6. Wat zjin de wasvoorschriften voor de kleding van Unigear?

Om de opdruk mooi te houden kan je de kleding het best binnenstebuiten wassen op een temperatuur van maximaal 40 graden. Stop de kleding niet in de droger en strijk niet over de opdruk maar aan de binnenkant. Vermijd chemische middelen tijdens het reinigen van uw kleding.

7. Ik heb een ingewikkelde bestelling, kan je mij helpen?

Unigear heeft veel ervaring op het gebied van merchandise. Indien je persoonlijk advies wenst voor je bestelling kan je een e-mail sturen naar info@unigear.nl of tussen 9 uur en 17 uur bellen naar +31 (0) (0) 30 7672131. Wij helpen je graag verder.