Frequently Asked Questions
Wie beheert de Utrecht University Store?
De Utrecht University store wordt beheerd door Unigear. Unigear is een specialist in het beheren van duurzame merchandise voor onderwijsinstellingen in België en Nederland.
Waar koop ik artikelen met het logo van de UU?
Je koopt de relatiegeschenken via de website, via SAP SRM of via een van de verkoopbalies in het Bestuursgebouw of Academiegebouw.
Ook kun je UU items kopen in de winkel Groeten uit Utrecht, gevestigd op de Zadelstraat in het centrum in Utrecht.
Hoe bestel ik producten via de website www.utrechtuniversitystore.nl ?
Je selecteert op de website het product dat je wil kopen en voegt deze toe aan het winkelwagentje. Om af te rekenen, klik op “Doorgaan naar Kassa”.
Bij privé aankopen
- Hier kies je de betaalwijze en vul je het factuur- en afleveradres in.
- Na het invullen van de adresgegevens, zie je de verzendkosten.
Hoe bestel ik relatiegeschenken als UU medewerker?
Bestellingen van relatiegeschenken met een WBS-nummer gaan via SAP SRM. In SAP SRM is hiervoor een catalogus toegevoegd van Unigear/Gearcompany/UUgifts. Geautoriseerde bestellers kunnen deze bestellingen doen.
Je bestelt en betaalt relatiegeschenken op één van de volgende manieren:
Assortiment |
Waar |
Voor wie |
Volledig assortiment |
SAP-SRM |
WBS-nummer/ ordernummer voor UU-aankopen |
iDEAL voor privé-aankopen |
||
Cadeaukaarten (vanaf september 2019) |
SAP SRM |
WBS nummer/ ordernummer voor UU aankopen |
Beperkt assortiment |
Receptie Academiegebouw en Bestuursgebouw |
Pin en creditcard |
WBS-nummer voor UU-aankopen |
||
Op aanvraag op maat |
Via een offerte aanvraag |
WBS-nummer/ ordernummer voor UU-aankopen |
Wat moet ik doen als ik een kortingscode heb?
Als je een kortingscode hebt, kan je deze ook toevoegen aan het winkelwagentje.
Wat is de levertermijn?
De beschikbaarheid van de producten is zichtbaar in de webshop. Is het bestelde product bij Unigear voorradig, dan ontvang je dit binnen de 48 - 72 uur na ontvangst van de betaling. Voor bestellingen op factuur (alleen mogelijk voor medewerkers van de Universiteit Utrecht) worden de producten verstuurd na ontvangst van de bestelling / inkoop order nummer.
Wat is het afleveradres?
Voor bestellingen via SAP SRM geldt dat de leverancier de bestelde producten levert bij de Centrale Goederenontvangst in het H.R. Kruytgebouw. Daarna vervoert FSC Post en Logistiek de bestellingen naar afleverpunten in verschillende gebouwen. Vanuit deze afleverpunten worden de pakketten afgeleverd bij de betreffende besteller.
Privé bestellingen worden op het opgegeven adres afgeleverd.
Kan ik het product ergens afhalen?
Je bestelling in de online Utrecht University Store wordt steeds verzonden naar het opgegeven leveringsadres.
Een beperkt assortiment van de artikelen is verkrijgbaar bij de verkooppunten Receptie Bestuursgebouw (Heidelberglaan 8), en Receptie Academiegebouw (Domplein 27). Per product wordt in de webshop vermeld of deze verkrijgbaar is bij de verkooppunten.
Kan ik producten bestellen met een extra opdruk?
Dit kan. Wanneer dit in combinatie is met het Universiteit Utrecht logo is, stemmen we dit eerst af met de product range commissie van de Universiteit Utrecht. Voor meer informatie, neem contact op via sales@unigear.nl of bel tussen 09.00 uur en 17.00 uur naar T +31 (0)85 08 05 815.
Ben ik verplicht om de producten met Universiteit Utrecht logo via Unigear te kopen?
De UU is een raamovereenkomst aangegaan met Unigear. Dat houdt in dat medewerkers en universitaire onderdelen alle producten met een UU-logo via deze leverancier moeten aanschaffen.
Wat is de productrange commissie
De productrangecommissie stelt in samenwerking met Unigear het assortiment samen en geeft haar goedkeuring aan het volledige assortiment. In deze commissie zitten vertegenwoordigers vanuit de Directie Communicatie & Marketing, de Directie Studenten, Onderwijs & Onderzoek en het Programma Duurzaamheid.
Kan ik producten op maat bestellen of in grote aantallen?
Ja, dat kan. Voor bijzondere producten, items voor congressen, kleding voor evenementen, cadeaus/artikelen in grote oplage et cetera vraag je een offerte op bij Unigear via sales@unigear.nl. of via +31 (0)85 08 05 815.
Kan ik verkeerd bestelde artikelen retour sturen?
Unigear draagt zorg voor het retour nemen van door besteller onjuist bestelde artikelen vanuit het basisassortiment mits de retourorder > €25,- bedraagt. Hiervan wordt door besteller binnen 20 werkdagen melding gemaakt.
Wanneer en hoe is Unigear bereikbaar
Unigear is bereikbaar via kantoortijden tussen 09.00 uur en 17.00 uur
E: service@unigear.nl
T: +31 (0)85 08 05 815.
Hoelang duurt het voordat ik een reactie van Unigear mag verwachten?
We hebben afgesproken dat Unigear binnen 24 uur reageert op een verzoek, een vraag of een klacht. Bij een offerte aanvraag is de response tijd twee dagen.
Ik ben ontevreden over een product, wat doe ik?
Neem contact op met Unigear via service@unigear.nl. Unigear behandelt je klacht en houdt je op de hoogte.